Категорії

Знижки

Усі знижки

Лідери продажів

Всі лідери

Обмін / повернення

Повернення товару належної якості
Покупець має право повернути товар, належної якості, куплений в нашому Інтернет магазині, в 14 денний термін з моменту отримання товару.
Для повернення товару належної якості, необхідно щоб він був без слідів використання, у повній комплектації та в брендованій упаковці, якщо така була.
Поверненню не підлягають ті товари належної якості, які були запаковані (запаяні) в блістер, а саме батарейки та карти пам’яті усіх виробників та були розпаковані (відкриті).

Повернення товару неналежної якості
Товари неналежної якості (заводський брак) підлягають поверненню в термін 14 днів з моменту отримання покупцем такого товару. Після закінчення 14 денного терміну, покупець має право обміняти товар неналежної якості, на аналогічний новий товар, або ж на інший товар із доплатою, та за попередньою домовленістю із менеджером Інтернет магазину.

Адреса для поверення
Щоб зробити повернення або обмін товару, покупцю необхідно відправити товар на склад Інтернет магазину оператором поштових перевезень Нова Пошта, в м.Хмельницький склад №21. Адресу та контактні данні надасть менеджер, звернутись до якого можна за телефонами вказаними на сайті.

Хто платить доставку повернення / обміну
Якщо товар належної якості, то вартість доставки сплачує відправник (покупець).
Якщо товар неналежної якості, вартість доставки сплачує отримувач (Інтернет магазин)

Повернення коштів
Повернення товару надсилається покупцем без накладеного платежу.
Компенсація вартості товарів (повернення коштів покупцю) здійснює Інтернет магазин (ФОП Пірнат О.М.) на банківські реквізити покупця, в термін від 1 до 10 банківських днів після отримання такого повернення. Це пов’язано із тим, що товар який повертається, спершу має бути оглянутий техніком на нашому складі.